چاپ این صفحه

دولت با تصویب 92 مصوبه ، حماسه خدمت دیگری را در هرمزگان خلق کرد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: دولت با تصویب 92 مصوبه در دور چهارم سفر حماسه ، خدمت دیگری را در هرمزگان خلق کرد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ؛‌ ابراهیم عزیزی در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: بررسی علل عدم پیشرفت مصوبات سه دور سفر هیئت دولت هدف اصلی این سفر بود که با دور چهارم سفر هیئت دولت 92 مصوبه جدید تصویب شد.

وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای در این سفر به استان داشته است ، اظهار داشت: فرصت اشتغال زایی و ایجاد اشتغال مولد و تاثیر گذار در استان گام بسیار خوبی در روند اشتغال زایی در استان دارد که با نگاه ویژه ای که هیئت دولت در این زمینه داشته است موثر تر از گذشته است .

عزیزی به مجوزهای استخدامی در بیمارستانهای جزایر استان اشاره کرد و ابراز داشت: تبدیل وضعیت کارمندانی که در جزایر مشغول به کارند و 2 برابر شدن حقوق آنها از مصوبات هیئت دولت در استان است.

وی اظهار داشت: افزایش بالغ بر 7 هزار ردیف استخدامی به تعداد تمام پستهای بلا تصدی یک فرصت مناسب در زمینه اشتغال در استان است استاندار هرمزگان در ادامه گفت: اختصاص مبلغ 300 میلیارد ریال در طرحهای عمران شهری و 150 میلیارد ریال در عمران روستایی از دیگر مصوبات هیئت دولت در حوزه برنامه ریزی و نظارت راهبردی است.

وی به بازسازی و بهسازی بافتهای فرسوده و خورهای استان اشاره کرد و افزود: اختصاص مبلغ 200 میلیارد ریال به مرمت بافتهای فرسوده و اختصاص 150 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی به کشاورزان استان از مصوبات هیئت دولت در دور چهارم سفر است

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 938
برچسب زدن

موارد مرتبط