چاپ این صفحه

اختصاص سه هزارمیلیارد ریال تسهیلات برای بنگاههای زود بازده هرمزگان

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت:سه هزار میلیارد ریال اعتباراز محل بودجه سال 91 برای پرداخت تسهیلات به بنگاههای زودبازده اقتصادی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان؛ ابراهیم عزیزی در نشست شورای اشتغال هرمزگان افزود: این اعتبار حق مردم بوده و با نظارت هایی كه بر نحوه واگذاری تسهیلات از سوی بانك ها انجام می شود اجازه خارج شدن آنرا از مسیر تعیین شده نمی دهیم.

وی بیان داشت:بانك ها باید این اعتبار را به طرح های زودبازده اختصاص دهند و بهانه هایی مانند اینكه طرح دارای توجیه اقتصادی نیست پذیرفته نمی شود زیرا توجیه این اقدام ایجاد اشتغال در استان است.

وی ادامه داد: استفاده مناسب ازاین منابع به طور قطع بخشی از مشكل اشتغال استان هرمزگان را بر طرف می كند. استاندار هرمزگان با بیان اینكه تعهد استان در خصوص ایجاد اشتغال طی سه ماه نخست سال جاری محقق نشده است یاد آور شد: اشتغال مهمترین پایه برای رفع بسیاری از مشكلات اجتماعی است و تحقق آن موجب شكوفایی بخش های گوناگون استان می شود.

عزیزی ادامه داد: افرادی كه به رییس جمهور نامه داده و تقاضای اشتغال داشتند در صورت دارا بودن شرایط باید در اولویت اشتغال استان قرار گیرند. استاندار هرمزگان با اشاره به نیمه فعال بودن نزدیك به نیمی از واحد های پروار بندی دام استان اظهار داشت: جهاد كشاورزی مسوولیت می یابد افراد و سرمایه گذار بخش خصوصی را برای وارد كردن دام از استرالیا و یا پاكستان پیدا كند.

وی ادامه داد: دام وارداتی پس از قرنطیه باید در استان كشتار شود تا هم شاهد فعال شدن واحد های پرواربندی دام استان باشیم و هم نیاز های استان و كشور برطرف شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 973
برچسب زدن

موارد مرتبط