امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

ادارات استان هرمزگان برای تحقق سهم اشتغال از استاندارمهلت خواستند

میناب نیوز:چهارمین جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان هرمزگان با حاشیه های جالب توجه ای همراه بود .

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرنگارروزنامه دریا ؛ دراین جلسه پس از قرائت گزارش دبیرشورای اشتغال و بیان عملکرد ضعیف ادارات در تحقق سهم اشتغال، استاندار هرمزگان با تعیین جلسه فوق العاده ، قضاوت وتصمیم گیری در خصوص عملکرد ادارت را به جلسه آتی موکول کرد .

« ابراهیم عزیزی» در پاسخ به توجیه مدیران اجرایی استان مبنی بر مشکل ثبت اطلاعات در سامانه اشتغال ، اظهارداشت: آنچه در این گزارش آمده است مورد رضایت نیست وقضاوت و تصمیم گیری در این خصوص را به جلسه آینده که بزودی برگزارخواهد شد موکول خواهم کرد .

وی تصریح کرد : اگر ثبت دقیق در سامانه مدنظرو ملاک عمل است به این دلیل که آمارها باید قابل قبول و قابل دفاع مستدل باشد. وی اضافه کرد : البته دولت در بحث اشتغال بدنبال ارائه آمار نیست و آنچه که مهم است اینکه امر مهم اشتغال به معنی واقعی آن ایجاد شود .

نماینده عالی دولت در هرمزگان با بیان اینکه اطمینان دارد امسال نیزاستان هرمزگان درتحقق سهم تعیین شده فراتراز تعهد عمل خواهد کرد ، بیان داشت : سال گذشته استان هرمزگان با تحقق 150درصدی اشتغال ، در کشور حائز رتبه ممتاز شد و امسال نیز با تصمیمات خوبی که در این زمینه داریم و با برنامه ریزی انجام شده به فضل خدا شاهد تحقق اهداف تعیین شده خواهیم بود .

به گفته وی: علاوه بر سرمایه گذاری انجام شده دربخش های مختلف تولیدی، صنعتی ، تجاری وکشاورزی ، دولت با ارائه مجوز استخدام بیش از هفت هزار نیروی اداری کمک شایانی در ارتقاء شاخص اشتغال دراستان و رفع بیکاری نموده است .

« عزیزی » تاکید کرد : در جلسه آینده هیچ توجیهی از هیچ مدیری پذیرفته نیست و حداقل 30درصد سهم کل اشتغال باید ایجاد شده باشد تا در فرصت باقی مانده تا پایان سال بتوانیم برابر برنامه نقش خود را در تحقق این مهم ایفا نماییم .

در این جلسه همچنین درخصوص چند طرح تولیدی صنعتی که در اخذ تسهیلات با مشکلاتی مواجه بودند ، تصمیم گیری شد .

همچنین استاندار هرمزگان هیاتی را مامور بررسی غیبت برخی مدیران درجلسه و همچنین ادعای مطرح شده مبنی برمشکل ثبت اطلاعات در سامانه اشتغال نمود تادر جلسه آتی مورد رسیدگی قرار بگیرد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 983
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge