امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

استاندار هرمزگان تدبیر وظیفه ذاتی یک مدیر است

میناب نیوز:استاندار هرمزگان با بیان اینکه تدبیر وظیفه ذاتی یک مدیر است گفت: مدیران استان هرمزگان باید جهت تامین نیازهای مردم و فراهم ساختن شرایط رسیدن به هدف برای سازمان خود تدبیر کنند.

 به گزارش میناب نیوز،ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان با بیان اینکه مدیران باید با تدبیر خود امورات رتق و فتق نمایند اظهار داشت: مدیران استان هرمزگان باید جهت تامین نیازهای مردم و فراهم ساختن شرایط رسیدن به هدف برای سازمان خود تدبیر کنند.

وی اضافه کرد: قطعا هر چقدر يک سيستم وسيع تر باشد به همان نسبت مسئوليت هاي مدير افزايش مي يابد که با توجه به ظرفیت های وسیع و عظیم موجود در هرمزگان به نسبت وظایف مدیران هرمزگانی نیز سنگین است.

وی گفت: البته یک مدیر موفق باید جدای از وسعت کاری و مسئولیتی خویش بتواند در انجام امورات تدبیر کند تا کارها به بهترین نحو و با کمترین زمان و صرف هزینه به نتیجه برسد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ادامه داد: فردي که بر مجموعه اي مديريت ميکند بايد با علوم نوين مديريت آشنايي کافي داشته باشد و بطور مستمر خود را با جديد ترين روشهاي راهبردي و استراتژيک مديريت بروز کند عزیزی داشتن وجدان کاري را یکی از مهمترین اصل های مدیریتی در نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: مدیران باید مسئوليتي که به آنها واگذار شده است را با جديت انجام دهند که این امر مي تواند در موفقيت و پيشرفت يک مجموعه نقش بسزايي ايفا نمايد.

وی خاطر نشان کرد: البته در سیستم کاری استان امورات بسیار روان است و به محض محول کردن یک طرح و کار به مدیران پیگیری های لازم صورت می پذیرد. وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همیاری که در مجموعه مدیریتی استان وجود دارد و توجه ویژه دولت به استان هرمزگان در آینده ای نزدیک و قبل از پایان دولت دهم شاهد جهشی دیگر در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و اشتغال استان باشیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 988
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge