امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

حمایت جدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت از صنعت کشتی سازی هرمزگان

میناب نیوز: استاندارهرمزگان در دیدار با معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر حمایت و پشتیبانی جدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت از صنعت کشتی سازی هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری هرمزگان ،‌ابراهیم عزیزی ساعتی پیش در دیدار با غلامر ضا شافعی معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت اظهارداشت : وجود یک هزارو400 کیلومتر مرزآبی در هرمزگان موجب انجام فعالیت ها ی گسترده ای در سطح ملی و فراملی در این استان شده است که صنعت دریانوردی و کشتی سازی نیز بخشی از آن است .

عزیزی با بیان اینکه توسعه صنعت کشتی سازی هرمزگان نیازمند حمایت جدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است ، خاطرنشان کرد : با بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت ها صنعت کشتی سازی هرمزگان و حمایت از آن موجب رشد و فراهم کردن زمینه توسعه آن شود. نماینده عالی دولت افزود: پشتیبانی به موقع و دادن اختیارات لازم به صنعت کشتی سازی هرمزگان سبب رسیدن آن به جایگاه واقعی اش و رشد و شکوفایی و ایجاد اشتغال بیشتر در استان می شود.

گفتنی است : در این دیدارمعاون وزير و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران درخصوص حمایت و پیشتیبانی از صنعت کشتی سازی هرمزگان که موجب شکوفایی و رونق بیشتر این استان می شودقول های مساعدی داد .

شایان ذکر است :‌بازدید از مجتمع کشتی سازی ، شرکت های عظیم گسترش ،‌بحر گسترش ، مبین سازه ، ندیم گسترش و شرکت نفت سازه قشم از برنامه های سفر یک روزه معاون وزير و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و هیات همرا به استان هرمزگان می باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 994
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge