امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

برقراری تعامل فرهنگی نیازمند حضور فعال خبرنگاران استان هرمزگان است

میناب نیوز:فرماندار ميناب گفت: برقراری تعامل فرهنگی و پی ریزی نظام ارتباطی نیازمند حضور فعال و موثر روزنامه نگاران و خبرنگاران فرهیخته و اندیشمند استان هرمزگان است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری میناب، در پیام مسعود قانعي فرد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد: خبرنگاران دید‌بانان جبهه‌های مختلف جامعه هستند، از اين رو شايسته است به طور ويژه از آنان تقدير شود.

وی اضافه کرد: 17 مرداد زمانی که شهید محمود صارمی در نبردی ناجوانمردانه با گروهک طالبان به فیض شهادت نایل آمد و این حماسه را در تاریخ جاودانه کشور ما ثبت کرد به عنوان روز خبرنگار ماندگار شد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران دیدبانان جبهه‌های مختلف جامعه هستند گفت: اصحاب رسانه در هرمزگان در برقراری تعامل فرهنگی و پی ریزی نظام ارتباطی سهم ارزشمند و در خور توجهی بعهده داشته و ایفای اینچنین نقشی نیازمند حضور فعال و موثر روزنامه نگاران و خبرنگاران فرهیخته و اندیشمند استان است.

فرماندار ميناب در این پیام روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران سخت کوش و طلايه داران راستين که در حقیقت به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند بویژه در استان هرمزگان تبریک گفت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1011

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge