امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تئاتر مونولوگ در جذب مردم به سالن های نمایش موثر است / تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ هرمزگان

میناب نیوز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر مونولوگ گفت : تئاتر مونولوگ در جذب مردم به سالن های نمایش بسیار موثر است .

به گزارش میناب نیوز ، علی رضا درویش نژاد به پیشینه این هنر اشاره کرد و افزود: سابقه این شیوه از تئاتر به یونان باستان بر می گردد و از ساختاری بسیار جذاب و با قدرت بازیگران همراه است که بعنوان سبکی خاص از مخاطبان زیادی برخوردار می باشد.

وی از برگزاری جشنواره مونولوگ ابراز خرسندی کرد و یاد آور شد :احیای این سبک از نمایش در استان هرمزگان می تواند سر آغاز فصل نوینی در فعالیت های نمایش باشد زیرا این شیوه از تئاتر در کشف استعداد ها و شناخت ظرفیت ها بسیار موثر است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، ورود حوزه های دانشگاهی و علمی به بخش نمایش و تئاتر را اقدامی شایسته دانست و عنوان کرد : این امر باعث تقویت بنیه علمی گروه های نمایش و تبادل تجربه و تزریق نیروهای جدید به این حوزه می شود که نتیجه آن شور و نشاط در خانواده نمایش می باشد .

آراء نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ توسط نماینده هیأت داوران به شرح ذیل قرائت و اعلام شد:

بازیگری مرد مقام سوم : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر به خاطر بازی در نمایش ” همیشه باید عجله کرد، فقط دیر می فهمیم برای چی ” ، به یاسین بهرامی از شهرستان بندرعباس مقام دوم : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر به خاطر بازی در نمایش ” من امید الماسی هستم ” به امید الماسی از شهرستان قشم

نمایشنامه نویسی هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر از جعفر مؤیدی نویسنده نمایش ” در هجوم سایه ها ” تقدیر به عمل آورد.مقام سوم : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر به نمایش ” شلک ” از شهرستان بندرعباس به نویسندگی مریم حکمت . مقام دوم : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر به نمایش ” همیشه باید عجله کرد فقط دیر می فهمیم برای چی؟ ” یاسین بهرامی از شهرستان بندرعباس مقام اول : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به نویسنده نمایش” من امید الماسی هستم ” از شهرستان قشم

موسیقی : هیأت داوران از گروه موسیقی نمایش ” شلک ” تقدیر به عمل آورد.

بازیگری زن : هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر بدون اولویت از مینا محمدیان فر ، خاطره سلیمانی و معصومه قنبری تقدیر به عمل آورد. مقام سوم : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر به خاطر بازی در نمایش ” زنده باد ورزش ” به فریده سلمانی . مقام دوم : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر به خاطر بازی در نمایش ” زن در خانه ” به عاطفه مسجدی. مقام اول : اهداء جایزه نقدی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به خاطر بازی در نمایش ” شلک ” به مریم حکمت.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1822

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge