امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مراسم اختتامیه جشنواره آسمان هشتم در روستای کردر رضوی میناب / جشنواره آسمان هشتم پاسداشت از نعمت اهل بیت (ع) است

میناب نیوز : مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت : جشنوار آسمان هشتم در واقع پاسداشت نعمت اهل بیت (ع) است.

 به گزارش میناب نیوز ، سیدجواد جعفری  در مراسم اختتامیه آسمان هشتم در روستای کردر رضوی با اشاره به حضور مدیر حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و قاری بین المللی از مشهد مقدس در این آئین، گفت: جشنواره آسمان هشتم در واقع پاسداشت نعمت اهل بیت (ع) است. 

 

وی همچنین به نامگذاری یک میدان در شهر میناب به نام مبارک امام رضا(ع) و پیام قدر دانی از سوی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) خطاب به شهرداری میناب اشاره و اظهار کرد: این اقدام بسیار زیبا و ستودنی است و امید است در سایر نقاط کشور نیز عملی شود

 

. جعفری نام اهل بیت را مایه برکت برای کشور عنوان کرد و افزود: بسیاری از برکاتی که شامل حال ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود به پاس وجود سه حرم اهل بیت(ع) و امامزادگانی است که عطر وجود آنها در جای جای میهن اسلامی پخش شده است.

. مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در ادامه با بیان این مطلب که امروزه شاهد تهاجم سهمگین دشمنان و بدخواهان نظام و دین با هدف وارد کردن ضربه به مبانی اعتقادی هستیم، اظهار کرد: مردم روستای کردر در این راستا و با هدف این که به جهانیان اعلام کنند که آموزه های اهل بیت(ع) نجات بخش است از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

ویتلاش و مجاهدت مردم میناب و اهالی روستای کردر در نشر و گسترش فرهنگ رضوی را نص صریح قرآن دانست و گفت: جشنواره آسمان هشتم در واقع پاسداشت نعمت اهل بیت(ع) است که در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی صورت می گیرد.

دبیرجشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) همچنین با بیان این که فرهنگ رضوی می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه در بخش های مختلف را حل کند، افزود: همت بلند و مشارکت صد درصدی مردم روستای کردر در نشر معارف اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی ستودنی و قابل تقدیر است.  

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1935

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge