امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان میناب

میناب نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : مجتمع فرهنگی و هنری میناب با پیشرفت فیزیکی بالای30% در حال احداث می باشد.

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند اظهار کرد : یکی از مؤلفه های پیشرفت جوامع بشری وجود زیر ساخت ها و امکانات فرهنگی، رفاهی و خدماتی برای مردم و منطقه می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: زیر ساخت های فرهنگی و هنری یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان و مردم این خطه بوده که با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیران استانی و شهرستانی در دولت تدبیر و امید تحقق یافت و یک باب مجتمع فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت 6600 متر مربع در بلوار آل محمد در حال احداث می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب اظهار داشت : در کمیته برنامه ریزی شهرستان از فصل فرهنگ و هنر ،بودجه تملک دارایی ها و ماده  180حدودا، 13 میلیارد ریال جهت تسریع در کار به این پروژه اختصاص داده شد و پیمانکار با جدیت و سرعت در حال انجام پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 30 درصدی می باشد.

وی یادآور شد : یکی دیگر از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید که با پیگیری های  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان انجام شده، تجهیز و راه اندازی اولین سینمای شهرستان میناب بعد از انقلاب اسلامی است که  با تجهیزات روز سینماهای کشور جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد فضای سالم و سرگرم کننده برای مردم میناب  فعال می باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1955

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge