امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

ساخت پلاتو های نمایش و نگارخانه در میناب به زودی عملیاتی می شود

میناب نیوز : شهردار میناب گفت : ساخت پلاتو های نمایش و نگارخانه طبق تفاهم نامه و موافقت صورت گرفته به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش میناب نیوز ، عباس رئیسی در نشستی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان با مجموعه شهرداری قدردانی کرد و گفت : شهرداری در جهت فرهنگ سازی و رعایت حقوق شهروندان به ایده های نو و خلاقانه  هنرمندان و تولید آثار آنان در این راستا نیاز دارد .

وی به نقش هنرمندان در ارائه راهکار های مناسب در جهت خدمات دهی مناسب به شهروندان اشاره کرد و افزود : زیرساخت های فرهنگی نظیر پلاتو و نگارخانه طبق تفاهم نامه فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ساخته می شود  و به همین زودی کارهای عملیاتی آن انجام خواهد شد .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب نیز در این  نشست از همکاری و مساعدت خوب شهرداری با هنرمندان و مجموعه فرهنگ و هنر  تشکر و قدر دانی کرد و خواستار استمرار و تقویت همکاری ها شد.

رضا اوژند در خصوص برنامه های فرهنگی و ساخت پلاتوهای نمایش و نگار خانه جهت استفاده هنرمندان و همچنین استفاده از توان هنرمندان در آگاهی دادن به مردم درجهت رعایت حقوق شهروندی  و معظلات اجتماعی تاکید کرد و برای هر نوع همکاری و برنامه مشترک قول مساعد داد .

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1994

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge