امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

جشنواره خیرین قرآنی در شهرستان میناب

میناب نیوز : جشنواره خیرین قرآنی در شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش  میناب نیوز ،معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش وپرورش استان هرمزگان در جشنواره خیرین قرآنی در سالن کانون شهید عمرانی میناب برگزار شد با اشاره اینکه قرآن برای اهل معرفت و کرامت سرشار از نور و رحمت است، افزود: برای دستیابی به رمز و رموز بی‌حد و اندازه قرآن کریم باید با عمق جان با قرآن انس پیدا کنیم تا درهای حکمت به روی ما گشوده شود.

وي افزود : با توجه به جايگاه رفيع قرآن کريم و به منظور زمينه سازي بهره گيري بيشتر دانش آموزان از برکات و معنويات بزرگداشت هفته قرآن کريم برگزار مي‌شود .

مهرانی با بیان اینکه قرآن آئينه تمام نماي حقيقت الهي است ،تصریح کرد:با راهنمایی و علاقه مند نمودن دانش آموزان به قرآن کريم که جويبار رحمت الهي است که از مصدر ملکوت به عالم ملک سرازير مي‌شود تا انسان گمشده در کوير برهوت ماديات را هدايت و مشام جان او را از ترنّم و تدبر در آيات الهي سيراب كرده از فرش به عرش نائل گرداند.

وی همچنین اظهار داشت : قرآن چراغ نور هدایت تمامی انسان‌هاست و به همین علت کسانی که با قرآن انس می‌گیرند ، به سعادت ابدی در دنیا و آخرت می‌رسند.

گفتنی است : از دیگر برنامه های این روز تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و تفسیر توسط دانش آموزان قاری و مفسر ارجمند ،و حضور و قرائت قاری روشندل علی فخری از آموزشگاه استثنایی استقلال که با تلاوت خود حاضرین را به تحسین واداشت.

 و همچنین ساخت ،توسعه و تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری دارالقرآن کریم ،از جمله مواردی بود که خیرنین آن را عهده دار شدند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2093

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge