امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

انعقاد تفاهم نامه سال و طرح اوقات فراغت بین دبیرخانه استان و کانون های فرهنگی هنری میناب

ميناب نيوز : مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان بر بهره برداری حداکثری کانون ها از فرصت ماه مبارک رمضان و ایام اوقات فراغت در راستای تحقق شعار سال هم در زمینه گفتمان سازی و هم در بُعد برنامه ریزی و عملیاتی تاکید کرد.

به گزارش ميناب نيوز ، حجت الاسلام احمد پهلوانی در آیین انعقاد تفاهم نامه سال و طرح اوقات فراغت بین دبیرخانه استان و کانون های فرهنگی هنری شهرستان میناب، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به میزبانی هرمزگان از اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه نوزدهم موضوع مهم «مسجد طراز اسلامی» را مطرح فرمودند که چراغ راهی برای فعالیت کانون های فرهنگی هنری است.

وی، برخورداری مسجد از روحانی و امام جماعت پرهیزگار، اهل علم و عمل و باتقوا را یکی از الزامات اولیه و مهم مسجد طراز اسلامی معرفی کرد و افزود: در طرح مسجد طراز اسلامی، یک کانون فرهنگی هنری باید هم برای دنیا و هم برای آخرت افراد نظیر ازدواج و شادی و مرگ و اندوه مردم به ویژه همسایه های مسجد برنامه داشته باشد.

حجت الاسلام پهلوانی در ادامه، برقراری پیوند حساب شده بین کانون های فرهنگی هنری و مراکز علمی را خواستار شد و تاکید کرد: کانون های مساجد باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که از قشر مهم و اثرگذار بانوان که تربیت کنندگان نیرو برای آینده نظام هستند، غفلت نشود.

سبک زندگی، آسیب های اجتماعی، غدیر، صحیفه سجادیه، مهدویت، نماز و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعاتی بود که در سخنان مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان جهت اهتمام کانون ها مورد تاکید قرار گرفت.

برقراری همبستگی، وحدت و تعامل سازنده بین ارکان مختلف مردم ازجمله هیات امنا، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی هنری، هیات مذهبی، امام جماعت، خادم و ... و پرهیز از موازی کاری و فعالیت های سطحی از دیگر مواردی مورد تاکید وی بود.   

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2184

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge