امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

شرکت هنرمند مینابی در نمایشگاه صنایع دستی آنکارا ترکیه

میناب نیوز : هنرمند مینابی گفت : این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و ماه رمضان در شهر آنکار ترکیه در حال برگزاری است .

به گزارش میناب نیوز ، ناصر رهسپار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در روز جهانی صنایع دستی مهمان شهرداری آنکار بوده است اظهار کرد : از روز شنبه ۲۰ خرداد ماه ، روز جهانی صنایع دستی در نمایشگاه صنایع دستی شهرداری آنکارا ترکیه شرکت کرده ام .

 وی افزود : این نمایشگاه  به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ روز و با شرکت ۲۰۰ هنرمند منتخب ترکیه در منطقه تاریخی شهر آنکارا به نام Hamam onu در حال برگزاری است .

 هنرمند مینابی همچنین تصریح کرد : در این نمایشگاه غرفه ها با تخفیف و شرایط ویژه در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار داده می شود و جهت شرکت در این نمایشگاه از سه سال پیش اقدام کرده ام و در سال گذشته موفق به کسب موافقت مسئولین برگزاری این نمایشگاه شده ام .

 وی گفت : در این نمایشگاه که با نظم خاصی در حال برگزاری است و غرفه به صورت چادر سنتی دایره شده است و جذابیت خاصی به این رویداد بخشیده است .

رهسپار در ادامه افزود : این نمایشگاه تا آخر ماه رمضان و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ شب میزبان علاقه مندان به هنر دست است .

 وی اذعان  کرد : در این مکان تاریخی مسجد ، زیارتگاه و قبرستانی قدیمی واقع شده است و توریست ها و اهالی شهر آنکارا جهت بازدید از این مکان تاریخی و مذهبی همه روزه به این مکان می آیند .

 مارکوپولو جنوب  همچنین افزود : برغم اینکه هوای آنکارا تقریبا هر روز بارانی است ولی استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است .

وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد : جهت انتقال صنایع دستی از ایران به ترکیه هزینه و مشکلات زیادی داشته ام و زمان آن رسیده که حمایت بیشتری از هنرمندان این عرصه جهت شرکت در فستیوالهای خارجی صورت بگیرد و افزود : مقصد بعدی وی شهر استانبول ترکیه جهت شرکت در نمایشگاه صنایع دستی خواهد بود.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2210

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge