چاپ این صفحه

شب‌ شعر رضوی هرمزگان در میناب برگزار شد

میناب نیوز : شب‌شعر رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی با حضور شاعران مطرح استانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در شب شعر رضوی در شهرستان میناب با بیان اینکه ذات شعر را زیبا است عنوان کرد : جشنواره شعر رضوی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت ملی خواهد شد.

  علیرضا درویش نژاد با اشاره به رویدادهای مختلف فرهنگی استان در سطح ملی، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به ظرفیت های فرهنگی موجود رویدادهایی را برای هرشهرستان در شورای برنامه ریزی استان مصوب کرده ایم که به ‌عنوان یک برند فرهنگی به یادگار بماند و در تقویم ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شود.

 وی افزود : شهرستان میناب به لحاظ موقعیت فرهنگی و مذهبی خاص خود و برگزاری جشنواره های فرهنگی و مذهبی مرتبط با امام رضا (ع) نظیر جشنواره  آسمان هشتم در کردر رضوی میناب ، میزبانی سه دوره جشنواره سرود رضوی روستاهای کشور ، جشنواره فرهنگی کریمه آل الله در دهه کرامت و روز دختر در روستای باغ گلان میناب جشنواره  شعر رضوی نیز در تقویم برنامه های این شهرستان گنجانده شده است .

شایان ذکر است : از میان «٦٠» اثر ارسالی به دبیرخانه شب‌شعر رضوی، اعضای هیئت‌علمی انجمن شعر و ادب میناب تعداد ٢٠ اثر را برای خوانش در شب‌شعر انتخاب کردند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2228