امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

با همکاری سفارت ایران در شهر آنکارا ترکیه نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد / صنایع دستی شهرستان میناب به چندین کشور معرفی شد

میناب نیوز : هنرمند شهرستان میناب گفت : با همکاری سفارت ایران در شهر آنکارای ترکیه نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز : ناصر رهسپار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور گردشگران کشور های مختلف در کشور ترکیه اظهار کرد :  با برپایی تور تابستانی صنایع دستی در این کشور توانستیم صنایع حصیری شهرستان میناب را به گردشگران و مردم ترکیه معرفی کنیم .

 وی افزود : برای معرفی هرچه بهتر و فروش صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی با حضور دو هنرمند ترکیه و دو هنرمند ایرانی از 10 مرداد ماه به مدت 17 روز در بهترین مرکز خرید آنکارا جه پا برگزار شد .

هنرمند مینابی عنوان کرد : در این نمایشگاه انواع محصولات حصیربافی ، لباسهای محلی و فرش و تابلو فرشهای ایرانی و تابلوهای نقاشی هنرمندان ترکیه ای به عرضه نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد : بازدید کنندگان و خریداران از طرف سفارت خانه های کشور  برزیل ، لبنان ، هندوستان ، آرژانتین ، آفریقا و نمایندگانی از مجلس ترکیه داشتیم .

مارکوپولوی صنایع دستی هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه تابستان امسال در چهار نمایشگاه خارجی در ترکیه شرکت کرده است گفت : مقصد بعدی جشنواره صنایع دستی در کشور گرجستان یا مسکو در کشور روسیه می باشد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2274

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge