چاپ این صفحه

بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد

میناب نیوز : بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز ، عبدالرسول ترابی در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در دانشگاه پیام نور مرکز میناب ضمن آرزوی توفیق شرکت کنندگان در این جشنواره خواستار توجه و تفکر به آیات قرآنی و استفاده از رهنمودهای این کتاب آسمانی در زندگی شخصی و اجتماعی شان شد ند.

وی افزود :  جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از جمله برنامه های دیرپایی است که در حوزه ترویج آموزه های دینی و قرآنی در دانشگاه به منظور فراهم آوردن زمینه ی جهت انس بیش از پیش دانشجویان با کلام انسان ساز الهی و مفاهیم تعالی بخش آن برگزاری می شود .

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب همچنین تصریح کرد : نشر و بسط فضای معنوی و عطراگین قرآن در محیط دانشگاهی همواره مورد اهتمام مسئولین دانشگاه پیام نور بوده است .

وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد : در بخش  برداران حمید رضا مرادی رشته قرائت تحقیق از مرکز میناب ،اسماعیل حمیدی بستکی رشته قرائت ترتیل از مرکز بندر لنگه و در بخش خواهران سیده کوثر اعلم کمالی رشته قرائت تحقیق از مرکز میناب ، شیما جاوید رشته قرائت ترتیل از واحد جاسک ، سمیرا کهن سال  رشته حفظ 5 جزء از مرکز میناب به عنوان  نفرات برگزیده این جشنواره در دانشگاه پیام نور مرکز میناب انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند .

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2281