امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

جشنواره فرهنگی و هنری نماز در شهرستان میناب برگزار می شود

میناب نیوز : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت : جشنواره فرهنگی و هنری نماز در شهرستان میناب برگزار می شود .

به گزارش میناب نیوز ، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی در گفتگو امروز با خبرنگار ما اظهار کرد : جهت اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ نماز ، جشنواره فرهنگی و هنری نماز  به مناسبت بیست و ششمین اجلاس اسلامی نماز در رشته های شعر، عکس، انشاء وخاطرات نماز در شهرستان میناب برگزار می شود .

وی افزود : علاقه مندان می توانند در دو بخش آزاد و دانش آموزی (متوسطه اول و دوم  دختر و پسر ) شرکت کنند و افزود : آثار خود را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۳۹۰۱۵۴۵۵ به همراه معرفی کامل شامل اسم مدرسه و پایه در بخش دانش اموزی و یا به ادرس میناب خیابان ولی عصر کوچه ۱۷ اداره تبلیغات اسلامی ، دبیرخانه ستاد اقامه نماز شهرستان میناب ارسال کنند .

دبیرستاد اقامه نماز شهرستان میناب در ادامه تصریح کرد : مهلت ارسال آثار تا ۱۴ آبان ماه می باشد و نتیجه داوری وبررسی آثار تا ۱۷ آبان ماه اعلام خواهد شد و گفت : اجلاس ۴ آذر ماه برگزار می شود .

وی افزود : آثار برگزیده در سه بخش خاطره نماز، انشاء نماز و شعر نماز در کتابچه یا فصل نامه اورمزد منتشر خواهد شد و عکس های برگزیده نماز نیز چاپ و در نمایشگاه عکس که با همین عنوان به نمایش در خواهد آمد.

بی خزایی همچنین اظهار کرد : تمام شرکت کنندگان  بخش آزاد و دانش آموزی می توانند در هر چهار رشته شرکت نمایند و به شرکت کنندگان لوح تقدیر اعطا خواهد شد و از سه نفر برگزیده در هر رشته تجلیل به عمل خواهد آمد .

وی در پایان افزود : داوران در بخش شعر، خاطره و انشاء نماز سهراب سعیدی، محبوبه اسماعیلی، زبیده سالاری، ابراهیم ارمات و علی رنجبری هستند و در بخش عکس سید امید وحدانی، یونس دهقانی و مرتضی چمل نژاد خواهند بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2349

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge