چاپ این صفحه

اجلاس شهرستانی نماز و فضای مجازی در شهرستان میناب برگزار شد / امروز ما با ابر روزنامه ای به عنوان فضای مجازی روبرو هستیم

میناب نیوز : معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : امروز ما با ابر روزنامه ای به عنوان فضای مجازی روبرو هستیم  .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در اجلاس شهرستانی نماز و فضای مجازی در شهرستان میناب ضمن تشکر از رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان اظهار کرد : ستاد اقامه نماز شهرستان میناب در دو سال متوالی توانست مقام برتر را در استان هرمزگان کسب کند .

 وی با اشاره به جایگاه نماز و فضای مجازی افزود : امروز ما با ابر روزنامه ای به عنوان فضای مجازی روبرو هستیم و پرداختن به این موضوع نکته بسیار با اهمیت و ضروری برای جامعه است .

 معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب که شبکه های اجتماعی دارای ضریب نفوس بالای در جامعه هستند و در حوزه های مختلف از جمله سیاسی ، امنیتی و فرهنگی خود را نشان داده است و باید از این ظرفیت در جهت ترویج فرهنگ نماز در جامعه استفاده شود .

 وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به جوان بود کشور ایران اسلامی تصریح کرد : فضای مجازی یکی از عرصه های مهم در جهت اشاعه فرهنگ نماز دربین نوجوانان و جوانان  است که باید با آسیب شناسی و تولیدات کارشناسی شده در این مسیر حرکت کنیم .

 شایان ذکر است : این مراسم با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ، امام جمعه میناب ،رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان،معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، مدیران آموزش و پرورش شرق هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی همراه با تجلیل از مدیران برتر ، دستگاههای برتر و فعالین نماز برگزار شد .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2367