چاپ این صفحه

جدول اجراهای یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی اعلام شد / نمایش مسافران کوچک به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب به روی صحنه می رود

 میناب نیوز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعلام جدول زمانبندی اجراهای نمایش یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران گفت : یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ١٩ الی ٢٢ آذر ماه با حضور ١٢ گروه از سراسر ایران در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس برگزار می شود.  

وی افزود : روز یکشنبه ١٩ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب ساعت ٩ و٣٠ /١٠ نمایش " سیاره عروسک " به کارگردانی امید وحدت پور و محمود فلاحی از مشهد و ساعت ١٦ و ١٨ نمایش " بچه های سقاخانه " به کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد اجرا می شود.  

در فرهنگسرای طوبی نیز ١٩ آذر ماه ساعت  ٩و٣٠/١٠ نمایش " دعای باران " به کارگردانی مائده آریانوش از مشهد و ساعت ١٦ و  ١٨ نمایش " مسافران کوچک " به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب به روی صحنه می رود.

 روز دوشنبه ٢٠ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب ساعت  ٩و٣٠/١٠ نمایش " چارقد گلدار گلدونه خانم " به کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس و ساعت ١٦ و ١٨ نیز نمایش " پروانه ای " به کارگردانی مهناز آقایی از مشهد اجرا می شود.

 در فرهنگسرای طوبی نیز ٢٠ آذر ماه ساعت ٩ و ٣٠/١٠ نمایش " قدمگاه " به کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز از مشهد و ساعت ١٦ و  ١٨ نمایش " گلفروشی خاندان صابر " به کارگردانی مصیب داوری از رودان به روی صحنه می رود.

 روز سه شنبه ٢١ آذر ماه ساعت ٩ و٣٠/١٠ نمایش " یک روز برفی " به کارگردانی فاطمه جلیلی از همدان و ساعت ١٦ و ١٨ نیز نمایش " مگولیا " به کارگردانی مریم نوقابی از مشهد در تماشاخانه آفتاب اجرا می شود.

 در فرهنگسرای طوبی ٢١ آذر ماه ساعت ٩ و٣٠/١٠ نمایش " یک استکان چایی " به کارگردانی مصطفی داوطلب و علی ساقی از مشهد و نمایش " پنجه طلا " به کارگردانی محسن پور قاسمی ساعت ١٦ و ١٨ به روی صحنه می رود.

 گفتنی است : مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی روز چهارشنبه ٢٢ آذر ماه ساعت ٣٠/١٧ در فرهنگسرای طوبی با حضور گروه های نمایش ، داوران ، اساتید و علاقه مندان برگزار و از مقام آورندگان تقدیر می شود.    

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2378