امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

نام نویسی اعتکاف در ۴۹مسجد محوری شهرستان میناب

میناب نیوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب  گفت: نام نویسی مراسم معنوی اعتکاف در ۴۹مسجد محوری شهرستان میناب آغاز شده است.

به گزارش میناب نیوز، محمد بنی خزاعی با بیان اینکه نام نویسی از معتکفین برای شرکت در  مراسم معنوی اعتکاف از 12اسفند آغاز شده است افزود : نام نویسی برای شرکت در این مراسم معنوی تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند همه روزه در ساعات اداری برای ثبت نام  به اداره تبلیغات اسلامی و مساجد محل اعتکاف مراجعه کنند و با توجه به محدودیت مکانی اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی به شرایط  سنی معتکفین برای ثبت نام نیز اشاره و تصریح کرد : خواهران علاقه مند به شرکت در این آئین  باید دارای حداقل 13سال و برادران نیز باید 16 سال داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب کرد: برای برگزاری مطلوب این مراسم معنوی برنامه های فرهنگی مختلفی در نظر گرفته شده است که با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان اجرا خواهد شد.

 وی اعزام مبلغ به مساجد،برگزاری حلقه های معرفتی، محفل انس با قرآن، طرح با قرآن در زلال اعتکاف، برگزاری جشن میلاد امام علی(ع)، برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت زینب(س) و همچنین اعمال ام داوود را از ویژه برنامه های مراسم معنوی اعتکاف عنوان کرد.

بنی خزاعی افزود: مسجد امام خمینی(ره) در ایام اعتکاف میزبان خواهران و مسجد انقلاب میزبان برادران معتکف میناب خواهد بود.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2459

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge