چاپ این صفحه

شروع ثبت نام بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور میناب

میناب نیوز: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب گفت: ثبت نام بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور شروع شد.

به گزارش میناب نیوز ، عبدالرسول ترابی با اعلام شروع ثبت نام  بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با توجه به رسالت مهم دانشگاه پیام نور در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در دانشگاه ، هرساله جشنواره مسابقات قرآن وعترت  بین دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف قرآنی برگزار می شود .

وی افزود: امسال بیست و دومین دوره این جشنواره  در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی ،هنری و فناوری ، بین دانشجویان دانشگاه پیام نور و در سه مرحله مقدماتی ، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب تصریح کرد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در خرداد ماه و مرحله سراسری در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی همچنین از دانشجویان علاقمند دعوت کرد جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره مذکور، حداکثرتا پایان اردیبهشت ماه به سایت جشنواره به آدرس quran.pnu.ac.ir و یا امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز میناب مراجعه نمایند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2473