امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

برنامه های فرهنگی هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میناب

میناب نیوز: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب برنامه های فرهنگی و هنری هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میناب را اعلام کرد.

به گزارش میناب نیوز، رضااوژند اظهارکرد : در جهت آموزش و پیشگیری از مواد مخدر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از توان و ظرفیت هنرمندان برنامه های فرهنگی هنری شامل اجرای تئاتر خیابانی در محلات آسیب پذیر آموزش با استفاده از کارشناسان بهزیستی و انتظامی ، برنامه های جنبی شامل   نمایشگاه نقاشی ،  نمایشگاه کتاب،  نمایشگاه نقاشی و خط ، همایش و کارگاه آموزشی نمایش فیلم و کلیب با حضور بهبود یافتگان در سالن فرهنگسرای شهید میناب را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود : اگر برنامه های مبارزه با مواد مخدر به صورت فرهنگی تولید و اجرا شود قطعا تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود. چون زبان هنر یک زبان تاثیر گذار بر مخاطب است و یقینا کارهای فرهنگی جهت فرهنگ سازی معضلات اجتماعی کاربردی تر است .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب در پایان گفت: این اداره بطور مستمر در طول سال برنامه فرهنگی و هنری خود را با هدف آموزشی و پرکردن اوقات فراغت مردم با برنامه های شاد و مفرح انجام می دهد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2570

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge