چاپ این صفحه

افتخار افرینی استان هرمزگان و شهرستان میناب در جشنواره کشوری کانون ها

میناب نیوز: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب رتبه برتر کانون استان در سومین جشنواره کانون های سراسر کشور که به میزبانی اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

به گزارش میناب نیوز، احمد مهرانی با ابراز خرسندی از کیفیت مشارکت کانون های استان هرمزگان در سومین جشنواره کانونهای سراسر کشور، گفت: استان هرمزگان در این جشنواره که به میزبانی اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر شهر تهران با حضور 33 غرفه از سراسر کشور برگزار شد، توانست درجمع ده استان برتر جشنواره جای گیرد.

وی افزود: هرمزگان که مطابق با سهمیه ابلاغی با چهار دانش آموز و سه مربی در این جشنواره شرکت کرده بود، علاوه بر رتبه برتر غرفه کارگاهی و آثار دانش آموزی، توانست رتبه برتر انجمن های موسیقی، هنری و فروشگاهی را نیز به جمع افتخارات خود اضافه کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: در این جشنواره 580 کانون سراسر کشور حضور داشتند که آثار دانش آموزان در کلاس های مختلف هنری،فرهنگی،تجسمی،آوایی، هنرهای دستی،ورزشی و مهارتی و همچنین فعالیت انجمن های چندگانه کانون ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرقت.

وی با بیان اینکه جشنواره کانونهای سراسر کشور به مدت 5روز از 19الی 23 آبان سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه گروه اعزامی هرمزگان اولین تجربه حضور در این جشنواره کشوری را داشت، خوش درخشید و درتمامی بخش های مختلف جشنواره حضور پررنگ و فعالی داشت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2663