امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

شهرستان میناب قطب صنایع دستی استان هرمزگان است

میناب نیوز: فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: 7 هزار نفر در حوزه صنایع دستی در شهرستان میناب شناسایی و شناسنامه دارشده اند.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در گفتگو با میناب نیوز با اشاره به جایگاه و قدمت صنایع دستی شهرستان میناب اظهار داشت: شهرستان میناب قطب صنایع دستی استان هرمزگان است و باید به صورت ویژه روی این صنعت کار شود.

وی افزود: قریب به 7 هزار نفر شناسنامه دار در حوزه صنایع دستی در شهرستان میناب شناسایی شده است و باید از این پتانسیل و ظرفیت برای رونق اشتغال و همچنین برای رونق صادرات غیر نفتی  در این شهرستان استفاده کنیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین گفت: میناب می تواند در موضوع صنایع دستی یک برند ملی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از طریق مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان اذعان کرد: به زودی رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان میناب منصوب می شود.

احمدی افزود:  ان شا الله با برنامه ریزی که در این حوزه انجام خواهد گرفت شاهد رونق و توسعه همه جانبه صنایع دستی در شهرستان میناب خواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این مطلب که در جهت توسعه این امر فرمانداری ویژه شهرستان میناب آمادگی کامل دارد تصریح کرد: دفاتر امور بانوان ،اقتصادی و اجتماعی در خصوص ایجاد صندوق خرد زنان و اشتغال پایدار روستای آمادگی همکاری و معرفی درجهت پرداخت تسهیلات را دارند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2666

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge