امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

راه اندازی ایستگاه مطالعه در پارک بانوان بندرعباس

میناب نیوز:با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان، ایستگاه مطالعه در پارک بانوان بندرعباس در هفته کتاب و کتابخوانی راه اندازی شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت ایجاد ایستگاه های مطالعه در اماکن عمومی خاص گفت: بانوان به عنوان بخش قابل توجه و تأثیرگذار جامعه با نقشی که در تربیت فرزندان دارند می توانند در گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیار مؤثر عمل کنند.

وی افزود: پارک بانوان بندرعباس یکی از معدود مکان های خاص و ویژه بانوان است که تعداد زیادی از خانم ها در سنین مختلف اوقات فراغت خود را در آن می گذرانند و وجود ایستگاه مطالعه می تواند بر محسنات این مکان بیافزاید.

درویش نژاد اظهار کرد: در ایستگاه مطالعه پارک بانوان در مرحله اول بیش از ۳۰۰ جلد کتاب با موضوع های متنوع و مورد نیاز خانم ها عرضه شده است که می توانند علاوه بر ورزش و پیاده روی در هنگام استراحت وقت خود را به مطالعه بگذرانند.

وی از همکاری و زحمات محسن زینلی تختی، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی و محمدمهدی جهانبخش، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس تقدیر و تشکر کرد و گفت: اداره کل ارشاد هرمزگان این آمادگی را دارد که در سایر پارک های عمومی بندرعباس نیز نسبت به ایجاد ایستگاه مطالعه مشارکت و همکاری داشته باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 305

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge