چاپ این صفحه

إهدای هزار و ۶۰۰ جلد کتاب در شهرستان میناب

 میناب نیوز:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از إهدای هزار و 600 جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند در این خصوص گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق جوانان و مردم به این مقوله و هم چنین بالا رفتن سن مطالعه در بین آحاد جامعه بیش از هزار و ۶۰۰ جلد کتاب با عناوین مختلف و به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال بین ادارات آموزش و پرورش، زندان، دانشگاه ها و آموزشگاه ها و مؤسسات فرهنگی هنری به صورت رایگان توزیع گردید.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب به عناوین و موضوع های کتاب های إهدایی اشاره کرد و افزود: ایم مجموعه در بیش از ۳۰۰ عنوان مختلف با موضوع های متنوع دینی، مذهبی، قرآنی، ادبیات، تاریخ، کمک درسی، کودک و نوجوان، روانشناسی، اطلاعات عمومی و … إهداء شد.

 وی اظهار داشت: یکی از مشکلات نسل جوان عدم آگاهی مناسب و عمیق از دنیای اطراف و قدرت تحلیل در برابر معضلات اجتماعی است و مطالعه کتاب علاوه بر بالا بردن سطح دانش مردم، می تواند به عنوان یک مرجع و منبع قابل اعتنا محسوب شود.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 307

موارد مرتبط