امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

برگزاری محفل انس با قرآن بر عرشه ناو جماران دربندرعباس

میناب نیوز : مراسم معنوی انس با قرآن و شهدا و افطاری ماه مبارک رمضان بر عرشه ناو جماران برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز ،مراسم معنوی انس با قرآن و شهدا در لحظات ملکوتی افطار ماه مبارک رمضان با حضور امیر فرمانده منطقه یکم امامت نداجا دریاداردوم قادر وظیفه و مدیریت عقیدتی سیاسی این منطقه حجت الاسلام والمسلمین صمدی و جمعی از فرماندهان و کارکنان بر روی عرشه ناوشکن تمام ایرانی جماران برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی دریادار دوم قادر وظیفه عنوان کرد: ماه مبارک رمضان بهار خود سازی و خود پروری و بهار انس و الفت با معبود است.

دریاداردوم قادر وظیفه با اشاره به معنویت و فضای روحانی این ماه تصریح کرد: از عظمت و بزرگی این ماه ارزشمند این بس که قرآن در این ماه مبارک بر قلب پیامبر عظیم الشأن(ص) اسلام نازل گردیده است.

وی ادامه داد: فضای روحانی ماه رمضان بالاخص در آغاز سال ۱۴۰۲ که مقارن با بهار طبیعت است اتصال به معدن عظمت خداوند را بیش از پیش برای قلب های آگاه متبلور ساخته است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص فعالیت های منطقه یکم نداجا در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: محفل انس با قرآنِ امروز یکی از ده ها فعالیت های برنامه ریزی شده جهت روزه داران در این ماه عزیز است همچنین برگزاری سفره های اکرام افطاری، محافل جزء خوانی با همت همه کارکنان و حضور حد اکثری آنان و خانواده با شکوه تر از گذشته در حال انجام است.

دریاداردوم وظیفه با تاکید بر اهمیت آموزش کارکنان وظیفه در نیروی دریایی راهبردی تصریح کرد: دوره های تعالی سازی معنوی برای این کارکنان اعم از آموزش احکام و رفع شبهات در کنار آموزش های نظامی با تعامل سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی در حال برگزاری است.

قرائت قاریان برتر در سطح استان، کشور و نیروی دریایی راهبردی و همچنین اقامه نماز و صرف افطاری از دیگر برنامه های صورت گرفته بر روی عرشه ناوشکن تمام ایرانی جماران بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3522

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge