امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

جشنواره انبه و یاسمین گل میناب در روز سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم تیر ماه برگزار می شود

میناب نیوز : شهردار میناب گفت : نهمین جشنواره انبه و  یاسمین گل میناب در روز سیزدهم ، چهاردهم  و پانزدهم تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش میناب نیوز ، حبیب الله سهرابی در نشست هم اندیشی با بیان جایگاه تاریخی شهرستان میناب اظهار کرد : جشنوار آنبه و یاسمین گل میناب برای حفظ آئین و سن مردم و رشد و توسعه بخش کشاورزی و اقتصاد این دیار برگزار می شود.

وی افزود : با برنامه ریزی های و هم اندیشی صورت گرفته جشنوار امسال در پارک ملت میناب برگزار می شود .

شهردار میناب با اشاره به اینکه علاقه مند به جشنوار انبه و یاسیمن گل میناب از نقاط مختلف کشور و استان هرمزگان در این ایام به شهرستان میناب می آیند اظهار کرد :  پیش بینی حضور گسترده از خارج شهرستان میناب می شود و برنامه ریزی به گونه ای است که مردم بتوانند از  هتل ها ، پارکینگ ، سرویس های بهداشتی ، آب آشامیدنی خنک و دیگر امکانات بهره مند شوند .

هاشمی نسب رئیسی شورای شهر میناب نیز در این نشست گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیسیون فرهنگی شورا ان شا الله این جشنوار به بهترین حالت ممکن برگزار می شود .

کمالی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر میناب نیز در پایان افزود : در جهت اتمام مراحل ثبت ملی جشنواره انبه و یاسیمن گل پیگیری های لازم صورت می گیرد .

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3626

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge