امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

اصلاحات مدنظر هنرمندان در پلاتوی میناب انجام شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : اصلاحات مدنظر هنرمندان در پلاتوی میناب انجام شود.

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در نشست با فعالان حوزه تئاتر و جمعی از اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، اظهار کرد : مجموع اولویت‌ها و مشکلاتی که در استان وجود دارد موجب شده است که برخی از حوزه‌ها کمتر دیده شوند در حالی که اهمیت بالایی دارند.

وی با اشاره به دغدغه هنرمندان مبنی بر برگزاری رویدادی بین‌المللی و ملی در حوزه هنرهای نمایشی، افزود: آمادگی داریم برای سال جاری  هزینه‌های برگزاری یک جشنواره‌ی بین‌المللی را در استان تامین کنیم بر همین اساس لازم است ابتداعا پروپزال جشنواره تهیه و برآورد هزینه‌ها نیز انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان‌هرمزگان با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی موجود در استان هرمزگان، عنوان‌کرد: لازم است اصلاحات مدنظر هنرمندان در پلاتوی میناب انجام شود ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد اعتبارات نیز به طور کامل تخصیص پیدا کند تا هر جه سریعتر این پروژه به بهره‌برداری برسد‌.

وی همچنین خواستار برآورد هزینه‌ها برای احداث پلاتویی در شهرستان رودان شد و در پاسخ به دغدغه هنرمندان مبنی بر بازسازی پلاتوی آفتاب بندرعباس،گفت: برای حل مشکلات صوت، نور و سرمایش پلاتوی آفتاب قطعا تامین اعتبار خواهیم کرد و برای افزایش ظرفیت این پلاتو نیز لازم است موضوع بررسی شود.

انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان بیش از ۲ هزار نفر عضو در سطح استان دارد که مهم‌ترین دغدغه‌ آن ها کافی‌نبودن زیرساخت‌های فرهنگی استان و عدم برگزاری رویدادها و جشنواره‌هایی با سطح بالا در استان بود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3652

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge