امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

نمایش «تکه ای از آسمان» در میناب به روی صحنه رفت

میناب نیوز : نمایش «تکه ای از آسمان» به کارگردانی علی رحیمی شهواری و نویسندگی خالد رحیمی در حسینیه سیدالشهدا (ع) روستای شهوار میناب اجراشد.

به گزارش میناب نیوز ، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان تلاش دارد با اجرای عموم تئاتر در مکان‌های مذهبی و عمومی، هنر تئاتر را به میان مردم برده و فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت را ترویج کند.

نمایش تکه‌ای از آسمان هر ساله در شب اربعین حسینی (ع) با حضور بیش از ۴۰ نفر از هنرمندان نمایش استان اجرا می‌شود و تجربه سال های گذشته نشان داده اجرای این گونه نمایش‌ها علاوه بر استقبال مردم، زمینه مناسبی را برای ورود جوانان هنرمند به این عرصه فراهم می‌کند.

نمایش عاشورایی «تکه از آسمان» به تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان با حضور جمع کثیری از علاقه مندان و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در شب اربعین حسینی (ع) به روی صحنه رفت و صحنه‌های پرشوری از حماسه و ایثار و شهادت را به تصویر کشید.

گروه نمایشی انگاره شهرستان میناب به سرپرستی علی رحیمی شهواری از گروه‌های شاخص تئاتر آئینی استان هرمزگان است که تاکنون موفق به کسب مقام‌های متعددی در جشنواره‌ها و همایشهای مختلف شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3688

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge