امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

یادواره شهدای شهرستان میناب در ۱۵ دی ماه برگزار می شود

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : یادواره شهدای شهرستان میناب ۱۵ دی ماه برگزار می شود .

به گزارش میناب نیوز ، مجید سلحشور در جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای شهرستان میناب اظهار کرد : امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است. لذا این یادواره باید به گونه­ ای برگزار شود که لایق مقام والای شهدا باشد و همه دستگاه های اجرایی شهرستان برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم از توان خود دریغ نکنند.

سلحشور این یادواره ها را آشنایی نسل جدید با آرمان های شهیدان، ارزش های انقلاب و فرهنگ شهادت خواند و تصریح کرد : خانواده های شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ما باید خانواده های شهدا را تکریم نموده و نسبت به امورات آنان پیگیری مجدانه داشته باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد آنها و پیمودن راه امام و شهدا عنوان کرد و گفت : این مراسم ها آثار زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جدید با آرمان های شهدا و ارزش های والای انقلاب دارد.

وی با اشاره به اهميت پاسداشت وگراميداشت ياد و نام شهدا افزود : پاسداری و حراست از ارزش‌های شهدا مایه‌ بقا و تداوم کشور در مقابل همه تهدیدات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دیگر کشورها مي باشد.

 درویشی فرمانده سپاه شهرستان میناب با اشاره به نقش و اهمیت یادواره‌های شهدا در بین مردم، گفت: آنچه که همواره، روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و همچنین مقاومت را در مردم به وجود آورده و تقویت می‌کند، همین مرور خاطرات شهدای معظم است.

وی افزود: آرامش و امنیت فعلی را مدیون دلاوریها و جان فشانی های شهدا هستیم. در ادامه هریک از مسئولین حاضر در جلسه پیشنهادات خود را در برگزاری هر چه بهتر یادواره بیان و مقرر گردید یادواره شهدای شهرستان میناب در ۱۵ دی ماه سالجاری همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی  برگزار شود.

همچنین در این جلسه در خصوص چگونگی برگزاری مراسم اعتکاف تصمیماتی پس از بررسی و ارائه پیشنهادات اعضای حاضر اتخاذ شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3744

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge