امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

برپایی غرفه خلیج فارس در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان

میناب نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برپایی غرفه خلیج فارس در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد در این باره به خبرنگاران گفت : استان هرمزگان به عنوان میزبان و برگزار کننده جشنواره بین المللی خلیج فارس در کشور ، وظیفه حفظ و صیانت از هویت فرهنگی خلیج فارس را به عهده دارد و در این راستا ، همزمان با نمایشگاه کتاب ، دستاوردهای فرهنگی این حوزه نیز در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی افزود : در این غرفه ، کتاب ها ، آثار مکتوب ، پژوهش ها و پایان نامه های مرتبط با خلیج فارس ، نقشه های تاریخی از خلیج فارس ، آثار شاخص هنرمندان با این موضوع در رشته های عکاسی ، آثار تجسمی ، خوشنویسی ، فیلم و … ارائه می شود .

دبیر دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان اذعان داشت : علاوه بر آثار نمایشگاهی ، چند اثر مکتوب و پایان نامه ها با موضوع خلیج فارس نیز رونمایی خواهد شد و از هنرمندان شاخص و فعال در این حوزه نیز تقدیر و تشکر به عمل می آید .

گفتنی است : دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ۱۳ الی ۱۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه ، واقع در سه راه جهان بار بندرعباس برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 393

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge