امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

موسیقی هرمزگان در راه روسیه و بلاروس

میناب نیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از اعزام هنرمندان موسیقی هرمزگان به روسیه و بلاروس خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، علی رضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران گفت:‌موسیقی هرمزگان به عنوان هنر اول استان طی سال های اخیر به یمن حمایت های صورت گرفته و تلاش و کوشش هنرمندان این حوزه تا حدود زیادی توانسته است به جایگاه اصلی خود در سطح ملی و حتی بین المللی دست یابد.

وی افزود:‌بسیاری از هنرمندان موسیقی هرمزگان در سطح ملی مشغول به فعالیت هستند و هرمزگان به لحاظ اجرای کنسرت های فاخر و درجه یک در کشور مقام دوم را پس از تهران دارد و رسیدن به این جایگاه مرهون تلاش جمعی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در خصوص گروه اعزامی موسیقی هرمزگان به روسیه و بلاروس اظهار داشت:‌ بر اساس اعلام وزارت و انجمن موسیقی ایران جهت اعزام موسیقی بومی و محلی هرمزگان به خارج از کشور، گروهی متشکل از بهترین نوازندگان و خوانندگان هرمزگانی از سراسر استان شکل گرفت و آخر اسفند ماه به روسیه و بلاروس اعزام می شوند.

درویش نژاد ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای گروه موسیقی اعزامی اذعان کرد: ‌بدون شک موسیقی هرمزگان به عنوان نماینده ایران حضوری درخشان و تاثیرگذار خواهد داشت و با افتخار به میهن اسلامی باز خواهد گشت.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 438
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge