امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

رونمایی پوستر و فراخوان نخستین جشنواره پانتومیم هرمزگان

میناب نیوز:با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از پوستر و فراخوان نخستین جشنواره پانتومیم رونمایی به عمل آمد .

به گزارش میناب نیوز ، علی رضا درویش نژاد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های بسیارخوب هنرمندان تئاتر گفت : امسال به نوعی اوج فعالیت های هنر نمایش در استان بود که با همکاری هنرمندان این حوزه جشنواره های تئاتر استانی ، جشن تئاتر هرمزگان ، جشنواره تئاتر منطقه ای و ده ها اجرای عموم و … برگزاری شد .

وی افزود : یکی از دلایل اصلی افزایش فعالیت های حوزه نمایش ، مطالبه و پیگیری خود اهالی تئاتر استان می باشد و این به معنای آن نیست که در سایر حوزه ها کاری نمی شود بلکه سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد ، حمایت و پشتیبانی عادلانه از همه رشته های هنری می باشد اما پیگیری و فعال بودن خود هنرمندان و انجمن ها نیز بسیار مؤثر است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد : پانتومیم اساس و پایه هنر نمایش محسوب می شود و برگزاری چنین رویدادی قطعا به ارتقا و کیفیت هنر تئاتر استان کمک شایانی خواهد کرد .

درویش نژاد به را هیا بی سه گروه نمایشی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد و افزود : هم اکنون با کوشش هنرمندان ، هنر تئاتر دارد به هویت اصلی فرهنگ و هنر استان تبدیل می شود .

گفتنی است : علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خودرا تا ۱۵ بهمن به دفتر انجمن نمایش استان ارسال کنند و پس از بازخوانی و بازبینی آثار ، جشنواره پانتومیم در ۱۴ الی ۱۵ اسفندماه در بندرعباس برگزار می شود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 445
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge