امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

آهنگسازان نمایش “آقای قاضی صدایم را می شنوید” در جشنواره فجر تقدیر شدند

میناب نیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر فجر از آهنگسازان موسیقی نمایش “آقای قاضی صدایم را می شنوید؟” تقدیر شد.

به گزارش میناب نیوز، علیرضا درویش نژاد گفت:‌ حسین اصیلی و علی اسدی آهنگسازان موسیقی نمایش “آقای قاضی صدایم را می شنوید” به کارگردانی حسن سبحانی از میناب، در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفتند.

درویش نژاد اظهار داشت: تئاتر هرمزگان جایگاه ویژه ای در تئاتر کشور دارد و هر ساله شاهد درخشش گروه های تئاتر هرمزگان در جشنواره های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد:‌ امسال هرمزگان با سه نمایش “غزل پری دریایی” به کارگردانی علیرضا داوری، “آقای قاضی صدایم را می شنوید” به کارگردانی حسن سبحانی و “مسافر راه شیری” به کارگردانی رضا جوشعار در سی سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حاضر بودند که در پایان موسیقی نمایش “آقای قاضی صدایم را می شنوی” مورد تقدیر هیئت داوران سی سومین جشنواره تئاتر فجر قرار گرفت.

گفتنی است آیین اختتامیه و اهدای جوایز سی و سومین جشنواره تئاتر فجر شب گذشته در تالار وحدت تهران و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار گردید.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 474
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge