امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تولید کنندگان صنایع دستی میناب از حمایت دولتی محرومند

میناب نیوز:مسئول انجمن زنان ساحل میناب گفت: تاکنون در بخش صنایع دستی تسهیلاتی به هنرمندان تولید کننده صنایع دستی ارائه نشده است و خیلی از این تعاونی ها در آستانه ورشکستگی هستند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرنگار ندای هرمزگان، رقیه ذاکری گفت: انجمن زنان ساحل میناب در سال 79 و با حضور جمعی از زنان فعال روستایی و شهر میناب فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر این انجمن با بیش از 4500 نفر عضو یکی از بهترین انجمن های ایران محسوب می شود و تاکنون این انجمن در نمایشگاه های مختلف در سطح کشور و حتی در 4 نمایشگاه بین المللی در تهران شرکت و حضور فعال داشته است.

مسئول انجمن زنان ساحل میناب گفت: حتی شرکت تعاونی صنایع دستی هرمزکار این شهرستان در نمایشگاه بین المللی در کشور ترکیه حضور فعال داشته است که محصولات صنایع دستی شهرستان میناب مورد استقبال مدام کشور ترکیه قرار گرفت.

وی خواستار توجه و نگاه ویژه مسئولین شهرستان و استان هرمزگان به این تعاونی ها و صنایع دستی شهرستان میناب شد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرستان میناب شد و گفت: باید تعاونی های این شهرستان دارای اتحادیه های تولید و صادر کنندگان در بخش صنایع دستی باشند.

فاطمه بندری مسئول تعاونی تولید گلابتون دوزی میناب نیز گفت: این تعاونی با 5 سال سابقه کار تولید و اشتغال 7 نفر به صورت ثابت و 20 نفر غیر مستقیم در کار تولید فعال بوده است.

وی خواستار نگاه مثبت مسئولین اداره تعاون شهرستان و استان و دیگر مسئولین به صنایع دستی شهرستان میناب شد.

وی گفت: تسهیلات پرداختی که باید به موقع به تولید کنندگان پرداخت شود به کندی صورت می گیرد و تسهیلات پرداختی از سوی دستگاه های دولتی جوابگوی کار تولید کنندگان نخواهد بود.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 759

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge