چاپ این صفحه

200 زوج مينابي تحت پوشش كميته امداد امام (ره)راهي خانه بخت شدند.

میناب نیوز:به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری جشن پیوند 200 زوج جوان مینابی از کمیته امداد هشت‌بندی، منطقه یک و منطقه دو میناب با حضور فرماندار ومسئولين شهرستاني برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ميناب ، مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب، در این آئین با اشاره به خدمات کمیته امداد در بدو تاسیس اظهار داشت: عملکرد نهاد امداد در آغاز به کار به گونه‌ای كرده که خرسندی امام و مسئولان را جلب کرد و طی سال‌های بعد از آن واحدهای متفاوتی به آن اضافه شد.

وي در ادامه به همايش بزرگ جشن مزدوجين اشاره واين كار را عملي پسنديده عنوان وافزود زندگی مشترک دارای آداب و رسوم خاص و ویژه ای است و خطاب به مزدوجین گفت: باید از زندگی ائمه اطهار و به ویژه مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگو گرفته و توصیه‌های آنان را در زندگی به کار بست.

این مسئول افزود: الگو قرار دادن اندیشه مولای متقیان و حضرت زهرا و تمسک به قرآن کریم، تربیت صحیح فرزندان با استفاده از تعالیم اسلامی، توجه به نقش هدایت و شکر به درگاه الهی از مواردی است که همه جوانان و کسانی که وارد زندگی مشترک می‌شوند باید به آن توجه کنند.

قانعي فرد بیان داشت: تعامل و تفاهم و ایجاد زمینه خودباوری و توجه به مقام و منزلت زن توسط مردان و ارزش گذاری به مدیریت خانواده توسط زن از دیگر اموری است که باید در تمام مراحل زندگی سرلوحه کار زوج‌های جوان باشد.

شايان ذكر است،در این مراسم ضمن جاری کردن صیغه عقد یک زوج از خانواده سادات تحت حمایت کمیته امداد به صورت نمادین، به هر زوج مبلغ 10 میلیون ریال و یک جلد قرآن مجید اهدا شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 850