امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مطبوعات محلی باید به دنبال تعالی استان باشد

میناب نیوز:جانشین و مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: مطبوعات محلی باید به سنتهای اقلیم موجود در استانهای خود توجه خاصی داشته باشند و با استفاده از ارکان خبر به فکر تعالی منطقه خود و کشور باشند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، علی علامه زاده در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی خلیج فارس با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مطبوعات در کشور، بیان داشت: استفاده از نیروهای کارآمد و آموزش دیده یکی از نکات بسیار مهمی است که مطبوعات باید برای افزایش کیفیت کار خود به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: مطبوعات استان و کشورمان باید خود را با پیشرفتهای علمی عرصه رسانه در دنیا همراه سازند و با استفاده از تازه ترین یافته های علمی مطبوعات دنیا مسیر رشد و توسعه را در پی گیرند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت مطبوعات محلی در کشور، اظهار داشت: مطبوعات محلی باید به سنتهای اقلیم موجود در استانهای خود توجه خاصی داشته باشند و با استفاده از ارکان خبر به فکر تعالی منطقه خود و کشور باشند.

علامه زاده افزود: مطبوعات نباید خیلی گزنده و نه خیلی بی تحرک باشند بلکه باید با رعایت خطوط قرمز کشورمان یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران، به مسائل مختلف بپردازند. وی با تاکید بر گسترش فرهنگ انتقاد در جامعه، تصریح کرد: انتقاد و تحلیل باید در مطبوعات نمود بیشتری داشته باشد چون با گسترش فرهنگ نقد جامعه رونق می گیرد.

مشاور عالی استاندار هرمزگان عنوان کرد: مسئولان استانی و کشوری هم باید ظرفیت انتقاد پذیری را داشته باشند و هر مسئولی که از انتقاد منصفانه ناراحت شود از مسیر اصلی کار خود منحرف شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 852

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge