امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

خبرنگاران برتر هرمزگان انتخاب می شوند

میناب نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری دوّمین جشنواره رسانه خلیج فارس در هرمزگان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجّت الاسلام و المسلمین علی مریدی زاده در این خصوص گفت: با استعانت از خداوند منّان و بهره گیری از اندیشه ها، اطّلاعات و تجارب اصحاب رسانه استان مفتخریم دوّمین جشنواره مطبوعات و رسانه خلیج فارس را با حضور و همیاری اهالی رسانه استان برگزار کنیم.

وی به بیان اهداف برگزاری جشنواره پرداخت و افزود: تبیین جایگاه و نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران هرمزگان، تضارب اندیشه ها در عرصه اطّلاع رسانی استان، معرّفی و انعکاس فعّلیّت های رسانه ای هرمزگان، بررسی وضعیّت کمی و کیفی مطبوعات رسانه های مکتوب مجازی و خبرگزاری ها و تجلیل از روزنامه نگاران و فعّالان رسانه ای از مهّم ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان نشریات محلّی، نمایندگی های روزنامه های سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های اطّلاع رسانی مجازی می توانند آثاری که در فاصله زمانی اسفند ماه 90 تا تیرماه 91 در یکی از رسانه ها با نام خود منتشر کرده اند را جهت حضور در بخش مسابقه به دبیرخانه جشنواره مطبوعات خلیج فارس ارسال نمایند.

مریدی زاده تصریح کرد: محورهای بخش مسابقه جشنواره شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، عکس خبری، مصاحبه، تیتر، خبر، طنز و کاریکاتور و صفحه آرایی می باشد و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 30/4/1391 می باشد.

دبیر دوّمین جشنواره رسانه خلیج فارس ضمن اعلام مقرّرات شرکت در جشنواره گفت: آثاری مورد پذیرش دبیرخانه است که در فاصله زمانی (اسفندماه90 تا تیرماه 91) در یکی از رسانه های استان منتشر شده باشد و شرکت کنندگان باید تعداد3اثر در هر زمینه ارسال کنند و همچنین آثاری که با نام مستعار منتشر و یا در جشنواره های دیگر شرکت داده شده باشد مورد پذیرش دبیرخانه قرار نمی گیرد و آثاری مورد پذیرش قرار می گیرند که حاصل کار فردی باشد.

وی افزود: در بخش جنبی جشنواره نیز برنامه های متنوعی به ویژه در حوزه آموزش تدارک دیده شده است که مهّم ترین آن ها کارگاه آموزشی صفحه آرایی، هم اندیشی خبرنگاران و روزنامه نگاران و برگزاری نمایشگاه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: از برگزیدگان جشنواره در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و خانواده بزرگ مطبوعات و رسانه، تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 981
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge