امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

عبدالمجید دبیده به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان انتخاب شد

میناب نیوز:با حضور کفاشیان مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان برگزار که در پایان رای گیری عبد المجید دبیده با اکتساب 25 رای از 30رای ماخذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هئیت فوتبال استان منصوب شد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان چهار نفر از متاقضیان ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان یعنی احمد آرامی، عبدالمجید دبیده، نقی صیاد فعال و اصغر معماری به عنوان نامزدهای نهایی این انتخابات مورد تایید صلاحیت قرار گرفته بودند که دو نفر از نامزدها پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کردند.

احمد آرامی عضو شورای شهر بندرعباس چند روز پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد و نقی صیاد فعال مسئول سابق کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال هرمزگان نیز در هنگام برگزاری مجمع به سود اصغر معماری از انتخابات کنار کشید.

در نهایت عبدالمجید دبیده دبیر سالهای گذشته هیئت فوتبال هرمزگان و اصغر معماری دبیر و نایب رئیس هیئت فوتبال هرمزگان طی سالهای اخیر به عنوان دو نامزد نهایی انتخابات با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالمجید دبیده با کسب 25 رای از مجموع 30 رای اخذ شده برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان انتخاب شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1039

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge