امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

میناب طیور لیگ دسته دو را با برد آغاز کرد

میناب نیوز:تیم فوتبال میناب طیور کار خود در رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال باشگاههای کشور را با غلبه بر شهرداری لنگرود آغاز کرد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال میناب طیور عصر یکشنبه در نخستین هفته از رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری لنگرود به برتری رسید.

در این دیدار که با حضور حدود سه هزار تماشاگر مینابی در زمین ورزشی شهرداری میناب برگزار می شد، دو تیم بازی بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت این تیم میزبان بود که در دقایق پایانی به برتری رسید.

رضا کریمی بازیکن شماره چهار تیم میناب طیور در دقیقه 91 تک گل این مسابقه را به ثمر رساند. ازجمله حاشیه های این دیدار می توان به نبود سکوی تماشاگران در ورزشگاه اشاره کرد.

زمین ورزشی شهرداری میناب فاقد سکوی تماشاگران است و هواداران میناب طیور این مسابقه را از روی دیوارهای اطراف زمین مسابقه تماشا کردند. این دیدار نخستین مسابقه یک تیم مینابی در رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال کشور محسوب می شد که با استقبال بسیار خوب تماشاگران به سود میناب طیور به اتمام رسید.

میناب طیور در این فصل با خرید امتیاز تیم منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس به رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال کشور راه یافت و با سرمربیگری کوروش برمک در گروه الف این رقابتها با حریفان رقابت می کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1061

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge