امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

ورزشگاه 10 هزار نفری میناب سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

میناب نیوز:سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ورزشگاه 10 هزار نفری میناب سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی دانشور صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس برنامه‌ زمانبندی شده، ارتقای زیر‌ساخت‌های ورزشی در همه حوزه‌ها در استان دنبال می‌شود، اظهار داشت: در این برنامه به شهرستان میناب نگاه ویژه‌ای شده است.

وی از احداث ورزشگاه 10 هزار نفری و پیگیری در تسریع عملیات آن به عنوان مهم‌ترین اولویت‌های ورزشی میناب نام برد و افزود: پیمانکار این طرح هم‌اکنون تعیین شده و عقد قرارداد صورت گرفته است. دانشور ادامه داد: مبلغ یک میلیارد تومان برای احداث فاز نخست این ورزشگاه در سال‌ جاری اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: براساس مدت زمان مشخص شده ورزشگاه 10 هزار نفری خلیج فارس میناب سه ساله به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز تجهیز کارگاه این پروژه در زمینی به مساحت هفت هکتار گفت: به زودی کلنگ این پروژه عظیم ورزشی به زمین زده می‌شود.

دانشور ورزش میناب را به ویژه در زمینه فوتبال حرفه‌ای خواند و افزود: طی رایزنی‌های صورت گرفته با فرماندار میناب و پیگیری از طریق معاونت برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان به دنبال احداث سکوی مناسب برای تماشگران زمین ورزشی شهرداری و بازسازی چمن ورزشگاه شهید امینی این شهرستان هستیم. وی افزود: در صورت تامین اعتبار، این مشکلات تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه میناب با بیش از 250 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان هرمزگان محسوب می‌شود، اظهار داشت: سرانه ورزشی در میناب با وجود شش سالن ورزشی در سطح شهر، از یک متر کمتر نیست ولی بر این باور هستیم که با توجه به ظرفیت‌های موجود، استحقاق میناب بیشتر از این است که به دنبال جبران آن هستیم.

دانشور از کمک 50 میلیون تومانی به تیم‌های میناب طیور، هدف مینانخل و آرش میناب در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز کمک قابل توجهی در زمینه مالی و تهیه امکانات بیشتر به تیم میناب طیور می‌شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1064

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge