امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

کسب سه مدال رنگارنگ توسط بانوان ووشو کار مینابی در استان

میناب نیوز : بانوان ووشو کار مینابی در مسابقات استان دو طلا و  یک نقره کسب کردند. 

به گزارش میناب نیوز ، استاد حسن بهجتی رئیس هیئت ووشو  شهرستان میناب  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : مسابقات  ووشو قهرمانی استان در قالب  (جام رمضان) با حضور تیم های  هیئت ووشو میناب  ،هیئت ووشو رودان   و دو باشگاه وو شو بانوان بندرعباس با شرکت بیش از۴۰  ورزشکار در رده های سنی مختلف  و اوزان متفاوت در خانه ووشو بندرعباس تو سط هیئت ووشو استان برگزار شد.

وی گفت: تیم 4نفره هیئت ووشو میناب در اوزان  ۵۶ -۵۲ -۵۱ -۳۷  به سرپرستی و مربیگری استاد خانم ذاکری  به این مسابقات اعزام شدند که در پایان  زهرا هندیان در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۵۲ موفق به کسب مدال طلا گردید و فرزانه یاوری در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۵۶  نیز توانست مدال طلا در این وزن  را از آن خود کند .  و ندا حیدری در رده سنی نونهالان  و در وزن  ۳۷ توانست  نقره این دوره از مسابقات را از ان خود و تیم اعزامی بانوان مینابی نماید. و در پایان نیز  فاطمه هرمزی  توانست با در خشش در این تورنمت   حکم افتخاری این دوره از مسابقات  را کسب کند. 

رئیس هیئت ووشو شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد : این مسابقات حکم انتخابی  استان را داشته که بانوان مینابی توانستند با درخشش  خود،جواز حضور در رقابتهای ماه آینده انتخابی استان و ورود به مسابقات قهرمانی کشوری را که طبق اعلام برنامه هیئت ووشو استان در دو شهرستان  رودان و یا بندرعباس برگزار می گردد  را   کسب نمایند.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1857

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge