امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

نماینده بسکتبال هرمزگان نخستین پیروزی خود را دشت کرد

نماینده بسکتبال هرمزگان نماینده بسکتبال هرمزگان

میناب نیوز:در هفته سوم مسابقات دور مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور، نماینده هرمزگان نخستین پیروزی خود را دشت کرد.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس در این هفته تیم آدمیس میناب موفق شد در یک دیدار خانگی برگزار شد، شهرداری دزفول را با نتیجه 72 بر 59 با شکست بدرقه کند تا ضمن اینکه نخستین پیروزی خودش را به دست آورد، چهارمین امتیاز این فصل خود را هم کسب کند.

 

تیم بسکتبال (آدمیس) شهرستان میناب تنها نماینده بسکتبال استان هرمزگان در لیگ یک کشور با سرمربیگری جواد زارعی که در دو هفته گذشته از این مسابقات در مقابل شهرداری تبریز و نفت امیدیه شکست را متحمل شده بود به امتیاز کامل این دیدار خانگی نیاز مبرم داشت که اینگونه هم شد.

 

تیم مینابی در کوارتر اول 18 بر17، در کوارتر دوم 17 بر 16، در کوارتر سوم 13 بر 8 و در پایان ٧٢ بر ٥٩ حریف قدرتمند خود را با شکست راهی دزفول کرد و با این پیروزی از قعر جدول خودش را جدا کرد.

 

در سایر دیدارهای این هفته تیم مانیزان که در کرمانشاه میزبان نیروی زمینی بود با نتیجه 62 بر 55 مغلوب میهمان خود شد.

 

شهرداری اراک که در دو بازی گذشته خود پیروز میدان بود در دیدار خارج از خانه مقابل نفت امیدیه 64 بر 58 نتیجه بازی را واگذار کرد و با کسب پنجمین امتیاز خود در رده سوم جدول ایستاد و تیم نفت امیدیه با کسب این پیروزی به رده دوم صعود کرد.

 

بازیکنان کاله مازندران در آمل در مصاف با مس کرمان موفق شدند 103 امتیاز کسب نمایند و در مقابل 73 امتیاز تیم حریف دو امتیاز به جمع امتیازات خود اضافه نمایند و در جایگاه 4 جدول رده بندی قرار گیرند.

 

شهرداری تبریز نیز در هفته سوم میزبان شیمیدُر تهران بود، دیدار نماینده تهران و تبریز بسیار نزدیک و پایاپای دنبال شد اما در نهایت بازیکنان شیمیدُر تهران موفق شدند با یک پرتاب دو امتیازی و با نتیجه 78 بر 76 میزبان خود را شکست دهند و با کسب سومین پیروزی متوالی به صدرنشینی خود ادامه دهند.

 

 

 

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 209
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge