امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مسابقات پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان هرمزگان در میناب

میناب نیوز : مسابقات پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز، مسابقات پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان هرمزگان با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از شهرستانهای میناب ، بندرلنگه و قشم به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد.  

در این مسابقات در پرورش اندام در +۷۵ کیلو گرم علی ایلخانی پور از باشگاه روئین تن توانست قبل از مرتضی گودرزی دیگر همشهری خود و رضا مهدیان از باشگاه درنشان طلای این وزن را  به نام خود ثبت نماید.

 در جوانان -۷۵ کیلوگرم آرمین همیرایی از باشگاه دلیران ، محمد باقر پور عینو و رامتین طاهری از باشگاههای اندام سازان و میثم جنوب لنگه ۳ نفر برترین های این وزن شناخته شوند.  

در فیزیک و در دسته ۱۷۴ باشگاه ستارگان قشم  توانست با در خشش بازیکن این باشگاه  ذوالفقار کشاورز  طلای فیزیک  را نصیب خود نماید وعیسی نقیبی از باشگاه تن آوران و مهیار حافظی از زرین (الف) بندرعباس نفرات دوم و سوم شناخته شوند.

 در فیزیک و در دسته ۱۷۰ عباس فشنگ،سعید پارسه و مصطفی شریفات از باشگاههای دلیران سیروس و کنعان برترین های این دسته شناخته شوند.  

در فیریک ۱۷۸ امین صمدی،فرهاد حسینی فرد و آرش غلامی عناوین برتر این دوره از رقابتهای قهرمانی فیزیک را به نام خود به ثبت برسانند.

 در دسته+۱۷۸ مرتضی بلوچیان از باشگاه زرین دشت،محمد عطارذی از باشگاه کیان پارس  و نوروز جمالی  از باشگاه اندام سازان بر سکوهای اول تا سوم جا خوش  کنند.

 در بادی کلاسیک و در دسته چهارم محمد رضا حقیقی از باشگاه دلیران توانست طلا را به نام خود ثبت نماید و  دو بازیکن از باشگاه  رکورد (الف)مهران عسکری و اسد شاه کرمی دوم و سوم شدند.

 در دسته سوم  بادی کلاسیک ابراهیم خوشابی  و مسعود  شهرستانی ازهر دو  باشگاه اندام سازان توانستند اول و سوم شوند و  ارسلان یوسفی از باشگاه  روئین تن  نقره  دسته سوم بادی کلاسیک را از آن خود نمود.

 و کوروش آب  انگن  از باشگاه نشاط  کنگ،امین ملاح پور و  امین احمدی از آتش نشانی  در دسته دوم بادی کلاسیک  توانستند عناوین برتر را از ان خود نمایند.  

در بادی کلاسیک و در دسته ۱۶۸ سه باشگاه نشاط بندر کنگ، سیروس بندرعباس و دلیران بندرعباس توانستند با در خشش بازیکنان خود بنام های  مجتبی سنگر زاده محمد تیر بخش و حسن جوکار برترین های این  دسته در رشته بادی کلاسیک شناخته شوند.

 در دسته ۱۷۵ ابراهیم خوش آبی از باشگاه اندام سازان توانست بعد از رقابتی  سخت و نفس گیر با حریفان خود طلای این دسته را به نام خود کند،ارسلان یونسی از باشگاه روئین تن نقره را دشت کرد و مسعود شهرستانی از باشگاه  اندام سازان  نیز با کسب برنز  در جایگاه سوم قرار گرفت .

 در دسته+۱۸۰ بادی کلاسیک محمد مرادی از باشگاه روئین تن،غلامرضا جمالی زاده و علی بکران از باشگاه روئین تن ۳ نفر برتری بودند که از سوی داوران معرفی شدند.

و محمد مرادی، توانست از باشگاه روئین تن،مهدی نمازیان از باشگاه دلیران و مهدی نعمتی از اندام سازان در دسته ۹۰ بادی کلاسیک توانستند سکوهای اول تا سوم این رقابتها را به نام خود ثبت نمایند.

 در دسته ۱۷۱ کوروش آب امکن از باشگاه نشاط بندر کنگ ،امین ملاح پور از رکورد الف بندرعباس و امین احمدی از آتش نشانی توانستند به عنوان بهترین ها معرفی شوند.

 در دسته ۱۸۰ در این دسته ۳ باشگاه از بندرعباس دلیران ، رکورد الف توانستند با درخشش بازیکنان خود  محمد رضا حقیقی،مهران عسکری و اسد شاکرمی ۳ نفربرتر شناخته شوند.  

در بزگسالان و در وزن ۵۵ کیلو گرم مسلم فروزنده از باشگاه پدیده ، مسعود ذاکری از اندام سازان و اصغر ذاکری از باشگاه اندیشه پویا بهترین ها معرفی گردیدند.

 ودر وزن ۶۰ کیلو گرم بزرگسالان سعید صدیق از باشگاه ۷ تیر،مهدی زائری از باشگاه سالار میناب و محمد رسول جمالی پور از میثم جنوب  کنگ  شهرستان بندرلنگه  و در وزن ۶۵ کیلو گرم  بازهم  این  مجتبی سنگر زاده از میثم جنوب  کنگ شهرستان بندرلنگه بود که توانست مقام اول را کسب نماید،حسن جوکار از باشگاه دلیران بندرعباس  و وحید زارعی از اندام سازان بندرعباس نقره و برنز وزن 65 کیلو گرم را توانستند به نام خود در این دوره از مسابقات قهرمانی استان به ثبت برسانند.

 در وزن ۷۰ کیلو گرم بزرگسالان باشگاه اندام سازان باحسین نظر پور ،درفشان با حمید رضا میری و رکورد الف با درخشش جابر  صمدی توانستند سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

 در وزن ۷۵ کیلوگرم بزرگسالان آرمین بهیرایی،امین ملاح پور و مسعود شهرستانی از ۳ باشگاه دلیران،رکورد الف و اندام سازان از بندرعباس سه نفر نخست این وزن معرفی شدند.

 در وزن ۸۰ کیلو بزرگسالان این نایب قهرمان  جهان در هندوستان در سال ۲۰۱۴ از شهرستان میناب عباس  سالاری  بود که توانست با در خشش  خود در این رقابتها  طلای خوش رنگ قهرمانی استان  را در این وزن  به نام خود نماید و فرهاد یار چاهی از بندر کنگ و امین جمشیدی  از باشگاه دلیران بندرعباس در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند.

 و در وزن ۸۵ کیلو گرم این  سه بازیکن محمد رضا حقیقی ، حامد هژیری و ابراهیم بهادری بودند که از باشگاههای دلیران ،روئین تن و اندام سازن در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

 در وزن ۹۵ صادق  انصاری از باشگاه امین از بندرعباس و در +۱۰۰میثم تجربه کار از  باشگاه میثم جنوب کنگ شهرستان بندرلنگه  هر دو موفق به کسب طلا شدند.

 در تیمی نیز در بادی کلاسیک  ۳ باشگاه از بندرعباس رکورد( الف) روئین تن و باشگاه دلیران درجایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

 در فیزیک بازه دو باشگاه بندرعباس زرین الف و دلیران قهرمان و نایب قهرمان شدند و  ستارگان از شهرستان قشم در جایگاه سوم قرار گرفت.

 و در پرورش اندام این ۳ باشگاه بندرعباسی اندام سازان،دلیران و روئین تن بودند در جایگاه اول تا سوم  قرار گرفتند.    

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 2144

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge