امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

پایان مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان میناب

میناب نیوز : رئیس هیئت شطرنج شهرستان میناب گفت : مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان میناب پایان یافت .

به گزارش میناب نیوز ، مهرداد میری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان میناب که در سالن کتابخانه آل محمد این شهرستان با شرکت ۱۷نفر به مدت ۲ روز در هفت دور و به روش سوئیسی آغاز شده بود پایان یافت.

وی افزود : در این دوره از مسابقات عادل عبدلصمدی با ریتینگ بین المللی 1757 و با کسب 6 امتیاز به مقام قهرمانی ، عبدالله بهادری با ریتینگ بین المللی 1892 با کسب 5 امتیاز و با پوئن شکنی بالاتر به مقام دوم ، سهراب شمس الدینی با ریتینگ بین المللی 1798 با کسب 5 امتیاز و با پوئن شکنی کمتر به مقام سوم و سعید حدادی با ریتینگ بین المللی 1667 با کسب 5 امتیاز و با پوئن شکنی کمتر به مقام چهارم رسیدند.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان میناب در ادامه سخنان خود تصریح کرد : ابراهیم ذاکری با ریتینگ بین المللی 1404 با کسب 4.5 امتیاز به عنوان با امتیاز ترین بازیکن پیشکسوت رسید  و همچنین پارسا وثوقی با ریتینگ بین المللی 1222 با کسب 3.5 امتیاز به عنوان با امتیاز ترین بازیکن زیر 14 سال رسید  .

وی افزود : در این دوره از مسابقات از کلیه شطرنجبازان حاضر با صرف افطاری پذیرایی شد  و به نفرات برتر جوایزی اعطا گردید .

میری در پایان سخنان خود از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب جهت پیگیری احداث خانه شطرنج در این شهرستان  تشکر نمود.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 2205

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge