امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

کسب جام اخلاق مسابقات کشوری نشانه قهرمان بودن اعضای تیم فوتسال استانداری هرمزگان

میناب نیوز : استاستاندار هرمزگان گفت: کسب جام اخلاق مسابقات کشوری افتخاری بزرگ و نشانه قهرمان بودن اعضای تیم فوتسال استانداری هرمزگان است.

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در دیدار با اعضای تیم فوتسال استانداری هرمزگان از اعضای این تیم به دلیل حضور موفق و کسب جام اخلاق مسابقات فوتسال استانداری های سراسر کشور قدردانی کرد.

وی ادامه داد: کسب جام اخلاق در میان 29 تیم حاضر در این مسابقات افتخاری بزرگ و نشانه قهرمان بودن اعضای تیم فوتسال استانداری هرمزگان است.

استاندار هرمزگان افزود: برنده واقعی در ورزش فرد یا تیمی است که اخلاق را رعایت کند و هرکس اخلاق را رعایت کند، قهرمان است.

جادری اظهار داشت: امیدوارم اعضای این تیم در دیگر مسابقات نیز با رعایت اخلاق، موفقیت های بیشتری کسب کنند.

 استاندار هرمزگان در این نشست با اهدای هدایایی از اعضای این تیم قدردانی کرد و جام اخلاق مسابقات نیز به استاندار هرمزگان اهدا شد.

شایان ذکر است؛ مسابقات فوتسال کارکنان وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور با حضور 29 تیم در شهر ساری استان مازندران برگزار شد و تیم فوتسال استانداری هرمزگان در میان هشت تیم برتر این مسابقات قرار گرفت و جام اخلاق مسابقات را نیز در مراسم اختتامیه که با حضور وزیر کشور برگزار شد، دریافت کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 2230

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge