چاپ این صفحه

برای تکمیل ورزشگاه ده هزار نفری میناب 3 میلیارد تومان مصوب شده است

میناب نیوز: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت:برای تکمیل ورزشگاه ده هزار نفری میناب 3 میلیارد تومان مصوب شده است.

به گزارش میناب نیوز، علی خواجه فینی در نشست شورای ورزش  و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میناب با اشاره به اینکه شهرستان میناب یکی از قطب های ورزشی استان هرمزگان است اظهار کرد : برای تکمیل ورزشگاه ده هزار نفری میناب 3 میلیارد تومان مصوب شده است .

وی افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به بحث ورزش بانوان دارد و در استان هرمزگان نیز برای ورزش بانوان اقدامات خوبی صورت گرفته است .

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به سفررئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به استان هرمزگان تصریح کرد : مشکلات و ورزش شهرستان میناب را به وزیر انتقال خواهیم داد.

محمد ریاضی نیز در این نشست با اشاره به ازدواج آسان اظهار کرد : یکی از برنامه های خوبی که در شهرستان میناب صورت گرفته است برگزاری مراسمات جشن ازدواج آسان است و این امر باید با برنامه ریزی منظم تداوم داشته باشد .

وی افزود: برای تسریع در کار و افزایش خدمات ورزشی در شهرستان میناب مسئولین امر برای هر بخش به صورت مستقل جلسه برگزار کنند .

معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : اداره کل ورزش و جوان استان هرمزگان نسبت به تخصیص اعتبارات ورزشی شهرستان میناب از طریق سازمان برنامه و بودجه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به زمین های  ورزشی مشارکتی در روستاهای شهرستان میناب تصریح کرد : اداره ورزش و جوان بر اساس اولویت در اجرای پروژه های ورزشی با دهیاری ها همکاری کند .

ریاضی با بیان این مطلب که ورزش همگانی سلامتی و نشاط جامعه را به همراه دارد گفت : در شهرستان میناب در دهه فجر بیش از 120 همایش پیاده روی برگزار شد .

وی در پایان افزود: مکان ورزشی یکی از دغدغه های هیئت بوکس شهرستان میناب است و خواستار همکاری ادارات مربوطه با هیئت بوکس در این زمینه شد .

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 2444