امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

به مناسبت روز ملی خلیج فارس شنای استقامت از خصب به بندرعباس انجام شد

میناب نیوز:به مناسبت روز ملی خلیج فارس شناس استقامت از خصب به بندرعباس انجام و مراسم استقبال از جهانگرد هرمزگانی برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با اشاره به اهداف این برنامه گفت: مهمترین اهدافی که برای ما مهم بود بحث گردشگری این اتفاق است و کاری که محمد امیری انجام داد مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته و ما می توانیم از این ظرفیت به سود گردشگری منطقه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۸ را با شعار «هرمزگان مقصد دریایی کشور» شروع کردیم، افزود: نگاه ما به گردشگری یک نگاه اقتصادی جدید در استان است که امیدواریم در این راه همه دستگاهها همکاری و همراهی را داشته باشند.

محمد امیری رودان جهانگرد هرمزگانی نیز گفت: من این حرکت را برای بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و با هدف معرفی توانمندی های گردشگری منطقه خلیج فارس و همچنین پاسداری از گویش و پوشش سنتی هرمزگان و معرفی چندین رشته ورزشی که خود آنها را ابداع کرده؛ بوده است.

وی در خصوص شنای استقامت خود گفت: کار خود را در دو قسمت انجام دادم، مرز عمان را که رد کردم و از لارک به سمت بندرعباس شنا کردم که ان شاالله در سالهای اینده بتوانم گامهای مفیدی را در عرصه بین المللی بردارم.

محمد امیری رودان جهانگرد هرمزگانی به مناسبت روز ملی خیلج فارس مسیر خصب (کشور عمان) به بندرعباس (ایران) را با شنای استقامت طی ۵ روز طی کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 2781

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge