امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

پیمانکار ورزشگاه ده هزار نفری میناب اسقرار یافت

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: پیمانکار ورزشگاه ده هزار نفری میناب اسقرار یافت.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جلسه شورای ورزش شهرستان میناب با اشاره به اینکه میناب دومین شهرستان پرجمعیت استان است اظهار کرد: باید نگاه ویژه برای توسعه ورزش این شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: شهرستان میناب از ظرفیت های خوبی در عرضه های مختلف ورزشی برخوردار است و خواستار تشکیل کار گروه های در جهت استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین گفت: ورزشکاران شهرستان میناب با تلاش و پشتکار در سطح استانی ، ملی و بین المللی دارای مقام های متعددی هستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت افراد و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد: با برنامه ریزی و پیگیری زیرساخت ها و برنامه های ورزشی در شهرستان میناب افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین خواستار تدوین سند توسعه ورزشی شهرستان میناب شدند و گفت: با کمک هیئت های ورزشی و دانشگاهیان در زمینه تدوین این سند اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که تشکیل صندوق توسعه ورزشی می تواند نقش قابل توجه در جهت حمایت از ورزشکاران ایفا کند اظهار کرد: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به ورزشگاه ده هزار نفری میناب گفت: احداث این ورزشگاه اولویت اول ورزشی شرق هرمزگان و خواسته به حق مردم است که با پیگیری های صورت گرفته امروز شاهد اسقرار پیمانکار آن هستیم.

وی در پایان خواستار تکمیل ورزشگاه چمن مصنوعی در شهرک الهمدی میناب شدند .

محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات استخر شنا میناب اظهار کرد: به زودی مشکلات این استخر رفع و راه اندازی می شود.

وی همچنین در خصوص ورزشگاه ده هزار نفری میناب گفت: این پروژه با اسقرار پیمانکار در شهرستان میناب فعال شده است .

امیاری در پایان تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام و افزایش امکانات ورزشی در شهرستان میناب را پیگیری خواهم کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 2815

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge